;
 
Newsletter

Wysyłka, zwroty i wymiany

Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 2-7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie firmy OLIMPIA S.A.

Wszystkie wyroby wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS .

Koszt wysyłki krajowej za zamówienie na kwotę powyżej 200 zł wynosi 0 zł (przelew, płatności online), a za pobraniem 7 zł.

Koszt wysyłki krajowej zamówień na kwotę poniżej 200zł to 16 zł, koszt wysyłki pobraniowej to 23 zł.

Po wysłaniu paczki, klient otrzymuje wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego umożliwiający sprawdzenie statusu przesyłki (prosimy o cierpliwość i sprawdzanie poczty e-mail).

Wysyłki zagraniczne realizowane są po uprzednim ustaleniu kosztów i sposobu dostawy.

ZWROTY

Prawo odstąpienia od umowy/częściowy zwrot zamówienia/wymiana wyrobu/ów.

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając je wypełnione na adres:

OLIMPIA S.A. 
ul. Nowe Sady 4
94-102 Łódź
wraz ze zwrotem towaru.

2. Klient ma prawo do częściowego zwrotu. Aby mógł zostać przyjęty konieczne jest wypełnienie formularza częściowego zwrotu/reklamacji, wydrukowanie i dołączenie do odsyłanego produktu w terminie 14 (czternastu) dni, od daty odebrania zamówionych produktów.

3. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane. Zakupiony towar może być zwrócony jeżeli będzie nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. Do zwracanego towaru należy także dołączyć paragon. Brak paragonu będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do Klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki). Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem.

4. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) dni zgodnie z zasadami opisanymi w pkt. X Zwrot należności Klientom.

5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do firmy OLIMPIA SA.

6. W celu dokonania wymiany wyrobu/wyrobów Klient zobowiązany jest w pierwszej kolejności, złożyć nowe zamówienie, w którym wskazany zostanie towar na wymianę. Klient zobowiązany jest oznaczyć składane zamówienie w polu „Uwagi” jako Wymiana. Zamówienie należy złożyć bezpośrednio na stronie www.online.olimpia.com.pl. W odpowiedzi Klient otrzyma mail stanowiący potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

7. Numer nowego zamówienia, o którym mowa w pkt. 6, Klient musi wskazać na formularzu zwrotu. Podlegający wymianie towar wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu lub odstąpienia od umowy należy przesłać do OLIMPIA S.A. - ul. Nowe Sady 4, 94-102 Łódź, z dopiskiem: „WYMIANA E-SKLEP”. Olimpia realizuje wymianę wyłącznie jednorazowo w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru objętego umową wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu/odstąpienia od umowy. Klient ma możliwość wskazania jednego numeru zamówienia, które zostanie zrealizowane na zasadach wymiany.

8. Jeśli Towar nabywany w wyniku dokonanej zamiany jest droższy od Towaru zwracanego, wpłaty różnicy ceny Klient dokonuje na rachunek bankowy, który zostanie przekazany w e-mailu po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. W przypadku gdy rachunek bankowy Olimpia nie zostanie uznany kwotą stanowiącą różnicę ceny w ciągu 3 dni roboczych od dnia zatwierdzenia zamówienia, wymiana nie zostanie zrealizowana.

9. Jeśli Towar nabywany w wyniku dokonanej zamiany jest tańszy od zwracanego, Olimpia w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru podlegającego wymianie zwróci Klientowi różnicę w cenie. Kwota odpowiadająca różnicy w cenie zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta wskazany w formularzu wymiany/odstąpienia od umowy.

10. Koszt przesłania do Olimpia wymienianego towaru pokrywa Klient.

11. Koszt odesłania towaru po dokonanej wymianie pokrywa Klient  (16 zł na konto bankowe podane w potwierdzeniu zamówienia na wymianę).

12. Wyroby zostaną wymienione po wcześniejszym otrzymaniu zwrotu tych, które klient chce wymienić na inne. Wymiana wyrobu na ten sam, w innym kolorze czy rozmiarze, nie wymaga zwrotu paragonu.

 

Newsletter